Predlog opštinskog budžeta za 2010.- U opštinskoj kasi oko 400 miliona

  11 decembar 2009
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Lokalni parlament Novog Bečeja trebao bi da donese budžet opštine za 2010. godinu krajem decembra meseca.

Po najavama, opštinska kasa sledeće godine će biti „laka“ oko 400 miliona dinara, kao i ovogodišnja, nakon rebalansa, koji je prouzrokovan, pre svega, zato što su opštinama smanjeni mesečni transferi novca od republike. Zato će lokalna samouprava i sledeće godine nastaviti da bude maksimalno štedljiva, objasnio je predsednik opštine Novi Bečej Milivoj Vrebalov. „Veliki je problem smanjenje vraćanja novca iz republičke kase, kao i pad prihoda iz skoro svih izvora. Nadam se da će nedavno potvrđeni Statut Vojvodine doprineti tome da lokalne samouprave, pa i opština Novi Bečej, pokušaju da reše pojedine ekonomske probleme. Naime, dobijene su nadležnosti na ubiranju pojedinih poreza, što će omogućiti bolje poslovanje lokalnih samouprava i finansiranje opštinskih ustanova“, rekao je Vrebalov i istakao da i pored toga što će budžet opštine za 2010. godinu u velikoj meri biti socijalnog karaktera, lokalna vlast će pokušati da novac koji nedostaje za infrastrukturne projekte, obezbedi dobrim projektima koji bi trebali da budu finansirani iz pokrajinskih i republičkih fondova.     

Vratiti imovinu opštinama

Predsednik opštine Novi Bečej i jedini pokrajinski poslanik Liberalno demokratske partije Milivoj Vrebalov rekao je da je potvrda Statuta Vojvodine korak napred, međutim, LDP želi neuporedivo širu autonomiju pokrajine i nastavak procesa decentralizacije. „Očekujem da sledeće godine ozbiljnije nastavimo prenošenje nadležnosti na niže instance, kako bi opštinama najzad bilo omogućeno da raspolažu svojim novcem i imovinom. Od izuzetnog značaja je i da vidimo šta će biti sa nadležnostima koje su ostale pod okriljem države, tu pre svega mislim na zemljište, koje je državno, i koje je opštinama dato samo na korišćenje“, kazao je Vrebalov.

K.D.F.


Naslovi

Popularni Članci

      

Vojvodina

Srbija