Pomoćnici predsednika opštine: Asistencija u oblastima pravnih poslova i projekata

  12 oktobar 2020
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Predsednik opštine Bečej je u avgustu i septembru postavio dva svoja pomoćnika, 22. avgusta diplomiranu pravnicu Marijanu Lovrić iz Bečeja u oblasti normativno-pravnih poslova, a 1. septembra strukovnu inženjerku menadžmenta Anetu Sekrenj iz Bečeja za oblast projektnog planiranja i međunarodnih projekata.

Obe pomoćnice su raspoređene u kabinet predsednika opštine najduže na period dok traje dužnost predsednika opštine. Podsetimo da je Lovrić i u prethodnom mandatu bila pomoćnica predsednika opštine.

Članom 58. Zakona o lokalnoj samoupravi regulisano je da se Statutom opštine može predvideti da se u Opštinskoj upravi postavljaju pomoćnici predsednika opštine za pojedine oblasti. Predsednik opštine može da postavi dva pomoćnika koji obavljaju poslove iz pojedinih oblasti(ekonomski razvoj, urbanizam, primarna zdravstvena zaštita, zaštita životne sredine, poljoprivreda i drugo).

Navodi se da pomoćnici predsednika opštine pokreću inicijative, predlažu projekte i daju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj opštine u oblastima za koje su postavljeni i obavljaju i druge poslove po nalogu predsednika opštine.

Članom70. stav 1. tačka 5. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave je utvrđeno da se radni odnos može zasnovati i za vreme čije trajanje je unapred određeno (radni odnos na određeno vreme) na radnim mestima u kabinetu gradonačelnika, predsednika opštine ili predsednika gradske opštine, dok traje dužnost tih izabranih lica.

U vezi sa postavljanjem pomoćnice Sekrenj naloženo je Opštinskoj upravi da izradi predlog izmene Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u organima i službama opštine Bečej, jer je potrebno uskladiti članove Pravilnika u skladu sa rešenjem o postavljenju pomoćnice. 

B.M.

Naslovi

Popularni Članci

      

Vojvodina

Srbija